E-novice

Želite sprejemati naše e-novice?
Pošlji

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Mavrica, se nanašajo na trgovanje prek spletne strani www.mavrica.si in urejajo pravice in obveznosti kupca, delovanje spletne trgovine ter s tem povezana dejanja.
Pred nakupom v spletni trgovini je potrebno natančno prebrati splošne pogoje poslovanja. Z zaključkom nakupa in potrditvijo naročila se šteje, da je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji in se z njimi strinja.
Pregledovanje in nakupovanje v spletni trgovini je možno samo v slovenskem jeziku.

HGtrade d.o.o. Zasavska cesta 95. 1231 Ljubljana - Črnuče.

 

Cene

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Redne cene so zgolj informativne cene in veljajo v trgovinah Mavrica.
Spletne cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila.
Akcijske cene so dodatno znižane spletne cene, ki veljajo v določenem obdobju.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo, kupec pa prejme elektronsko obvestilo o uspešno prejetem naročilu.
Jezik v katerem se sklene pogodba, je slovenski.
 

Plačila

V spletni trgovini Mavrica www.mavrica.si lahko plačujete:

  • s plačilno kartico MasterCard,
  • s plačilno kartico Visa in Visa electron,
  • s plačilno kartico Activa in
  • s plačilno kartico Maestro.


Plačilne kartice (Visa, Visa-Electron, MasterCard, Activa Maestro, Activa)

Obveščamo vas, da je z novim načinom izvajanja spletnih plačil, skrb o varnosti podatkov o vaši plačilni kartici popolnoma odveč. Nov sistem spletnega plačevanja omogoča, da se podatek o številki kartice in CVV kodi vnaša izključno na varnih straneh banke. Do teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda. V primeru izbire plačila s plačilnimi karticami boste zato preusmerjen na spletne strani, ki jih upravlja procesni center Activa in banka s katero imamo sklenjeno pogodbo o sprejemu kartic.

Novost predstavljajo storitve varnega spletnega plačevanja mednarodnih kartičnih sistemov Visa in Mastercard. Spodaj prikazani blagovni znamki Verified by Visa in Mastercard SecureCode omogočata, da lahko z uporabo vaše pametne kartice in prenosnega čitalnika vsak spletni nakup elektronsko podpišete z uporabo enkratne kode. V Sloveniji so storitvi Verified by Visa in Mastercard SecureCode podprle banke sistema Activa (več informacij najdete na spletni strani www.activa.si).

 

Imetnikom plačilnih kartic nudimo trenutno najvarnejše spletno poslovanje, neodvisno od vrste kartice Activa – bodisi kreditne ali debetne.

  • Maestro
    e-nakupovanje z Maestro kartico (http://www.activa.si/kartice.asp) je možno pod pogojem, da je imetnik svojo kartico registriral na sistemu za avtentikacijo 'MasterCard SecureCode. Vse Maestro kartice sistema Activa ( pametne plačilne kartice s čipom) so avtomatično že registrirane in torej usposobljene za nakupe v naši spletni trgovini. Več o tem na http://www.activa.si/novica.asp?ID=35

Dostava

Dostavo vršimo na območju Slovenije v sodelovanju z dostavnimi službami.
Čas dostave je od ponedeljka do petka med 8. in 14. uro.
V spletni trgovini www.mavrica.si, se trudimo, da naročeno blago pripravimo in dostavimo v najkrajšem možnem času, praviloma 2 do 5 delovnih dni. V primeru, da ste naročili blago, ki vam ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v dogovorjenem roku, vas o tem obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Izdelke kupljene v spletni trgovini je kupec dolžan prevzeti po predhodnem dogovoru z dostavno službo ob določeni uri in dnevu na določeni lokaciji.
Za dostavo naročenih izdelkov mora biti zagotovljen dostop dostavnega vozila neposredno do lokacije navedene na naročilu.
V primeru, da vas v času dostave ni na dogovorjeni lokaciji, vam dostavljalec pusti obvestilo.
Stroški dostave so enotni in znašajo 4,80€ z DDV.
V primeru ponovne dostave se kupcu zaračunajo dvojni stroški.
Naročene izdelke lahko prevzamete tudi na vseh prodajnih mestih, ki so na voljo pri oddaji naročila. Ob spletnem naročilu v tretjem koraku izberete način dostave "osebni prevzem" in izberete poslovalnico v kateri boste blago prevzeli. V primeru vašega osebnega prevzema na lokaciji prodajalca, se vaš nakup ne tretira kot prodaja na daljavo in izgubite pravico do brezpogojne vrnitve blaga v roku 15 dni. Pri osebnem prevzemu ni dostavnih stroškov.
Ko so naročeni izdelki pripravljeni za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte in/ali SMS sporočila.
Izdelke lahko prevzame le oseba, ki je navedena v spletnem naročilu in se v prodajalni izkaže z identifikacijskim dokumentom.

 

Vračilo izdelkov

Kupec ima pravico, da v 14. dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov e-trgovina@mavrica.si ali po pošti na naslov HGtrade d.o.o., Zasavska cesta 95, 1231 Ljubljana - Črnuče, internetna prodaja, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupljene izdelke pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov HGtrade d.o.o. trgovina Mavrica Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana, internetna prodaja.

Vračilo prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Ponudnik vrne kupnino najkasneje v roku 14. dni od prejetja vrnjenega blaga. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Kupnino vam vrnemo izključno na osebni bančni račun, ki nam ga sporočite v postopku vračila.
Gotovine ne izplačujemo. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja HGtrade d.o.o., Zasavska cesta 95, 1231 Ljubljana -Črnuče. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov e-trgovina@mavrica.si.

 

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako preveriti primernost izdelka?

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter prodajalcu omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je prodajalca pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete TUKAJ.

 

Pritožbe, reklamacije in spori

HGtrade d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se lahko odda prek e-naslova e-trgovina@mavrica.si ali pisno na naslov prodajalca: HGtrade d.o.o., Zasavska cesta 95, 1231 Ljubljana –Črnuče, internetna prodaja in potrudili se bomo, da vam odgovorimo v najkrajšem možnem času.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov:

Skladno z zakonskimi normativi HGtrade, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

HGtrade d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Izvensodno reševanjue potrošniških sporov znotraj spletne trgovine je opredeljen v okviru Pogojev poslovanja spletne trgovine www.mavrica.si .
 

Varovanje osebnih podatkov

Za potrebe poslovanja spletne trgovine (www.mavrica.si) Mavrica zbira naslednje podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • E-naslov,
  • kontaktni telefon in
  • uporabniško ime in geslo.

Za pravilnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki ne odgovarjamo.

Obvezujemo se, da bomo osebne podatke uporabili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z veljavnim zakonom o varstvu osebnih podatkov.
 

Registracija uporabnika

Za opravljanje nakupov v spletni trgovini www.mavrica.si, je potrebno opraviti registracijo uporabnika.
Registrirani uporabniki lahko:

  • kupujejo izdelke v spletni trgovini,
  • pregledujejo dosedanje nakupe,
  • spreminjajo svoje podatke in podatke dodatnih naslovov za dostavo.
  • Uporabnik jamči, da so navedeni podatki ob registraciji pravi in točni. Vse spremembe podatkov je uporabnik dolžan popraviti sam na povezavi »moj profil«.

Moj profil:

Na povezavi »moj profil« uporabnik lahko pregleduje svoje dosedanje nakupe, spreminja svoje osebne podatke, podatke o naslovih za dostavo in uporabniško ime ter geslo.

 

E - novice

Obiskovalci spletne strani www.mavrica.si imajo možnost prijave na e-novice. S tem so deležni posebnih obvestil o akcijah, novostih, nasvetih in novicah, ki so aktualne v spletni trgovini ali v trgovinah Mavrica. Prijavo opravite tako, da v polje pod e-novice vpišete svoj elektronski naslov in pritisnete ikono »Pošlji«. Na vaš e-naslov dobite potrditveno sporočilo, ki ga potrdite in s tem zaključite prijavo.
V primeru, da e-novic ne želite prejemati več, v polje pod e-novice vpišete svoj elektronski naslov, označite polje »odjava« in pritisnete na ikono »pošlji«. S tem je odjava uspešno opravljena.
 

Nakup v petih korakih

1. KORAK - Brskanje med artikli:

  • Iskalnik:
    Ta način je primeren za iskanje artikla po nazivu, skupini ali opisu artikla.
    V prazno polje iskalnika vpišemo ime ali del opisa artikla, pred tem pa lahko izbor zožimo z vnaprej pripravljenimi iskalnimi kriteriji po skupinah blaga, po nazivu, opisu ali po nazivu in opisu skupaj. Tako izbrane podatke potrdite s klikom na puščico.
  • Skupine artiklov:
    Ta način omogoča iskanje med artikli po vnaprej določenih skupinah in podskupinah. Ob kliku na izbrano skupino se na ekranu prikažejo artikli iz izbrane skupine. Prikažejo se tudi dodatni podmeniji s karakteristikami artiklov, s katerimi še hitreje pridete do želenega artikla.

    S klikom na izbrani izdelek se prikaže njegov podroben opis, slika in drugi podatki o izdelku. S klikom na sliko pa se pokaže povečana slika artikla. Slike vseh izdelkov so simbolične. 
  • Dodaj v košarico:Ob vsakem prikazu izdelka je ikona »dodaj v košarico« in polje za vnos količine. S klikom na ikono izdelek dodate v košarico. Ob tem se ikona obarva rdeče in spremeni v ikono »odstrani s košarice«.

V primeru, da želite izdelek odstraniti iz košarice, kliknete na ikono »odstrani iz košarice«.

  • Košarica:Na desni strani iskalnika se nahaja ikona »košarica«, ob kateri je izpisano število izdelkov in skupna vrednost nakupa. S klikom na ikono se prikaže celotna vsebina košarice. Tu lahko pregledate vaše naročilo in spreminjate količine izdelkov z vpisom nove količine v polje »količina«, ki ga potrdite s tipko »Enter« ali s klikom na ikono »posodobi«. Z vpisom količine 0 (nič) se izdelek odstrani iz košarice.

2. KORAK – Način plačila:

S klikom na ikono »Na drugi korak: način plačila« se odpre prijavno okno, ki od vas zahteva uporabniško ime in geslo. V kolikor uporabniškega imena in gesla še nimate, kliknite na povezavo »Na registracijo« in izpolnite vse zahtevane podatke in potrdite vnos s klikom na ikono »Registracija«. Izpiše se obvestilo o registraciji, istočasno prejmete elektronsko sporočilo o uspešni registraciji. Ponovno kliknete na košarico in se prijavite z uporabniškim imenom in geslom.
V primeru, da ste se že registrirali in geslo pozabili, kliknite na povezavo »Pozabil/a sem geslo« in na elektronski naslov prejmete obvestilo z uporabniškim imenom in geslom.
Po uspešni prijavi se na ekranu prikaže celotna vsebina košarice. S klikom na ikono »Na drugi korak: Način plačila« se odpre okno s podatki o prejemniku računa in izborom načina plačila »kartica«. Plačujete lahko z naslednjimi plačilnimi karticami: Eurocard/MasterCard, Visa in Visa Electron, Activa in Maestro.

3. KORAK – Način dostave:

Po potrjenem načinu plačila, kliknite na ikono »Na 3. Korak: način dostave«, odpre se okno s podatki o naslovu za dostavo. S klikom na spustni meni »izberi naslov« lahko izberete naslov plačnika ali pa vpišete drugega prejemnika. Prejemniki se shranjujejo in jih ob naslednjih nakupih lahko zopet izberete.
Nato izberete način dostave: dostava ali osebni prevzem. V primeru, da izberete osebni prevzem, lahko blago prevzame le plačnik računa v enem od naših prodajnih mest.

4. KORAK – Pregled naročila:

S klikom na ikono »4.korak: Pregled naročila« se vam na ekranu prikažejo vsi podatki o vašem naročilu. Še enkrat preglejte podatke o nakupu, če so pravilni, nakup potrdite s klikom na ikono »Na 5. korak: Potrdi naročilo«.

5. KORAK – Potrdite naročilo:

Po potrditvi naročila boste samodejno preusmerjeni na varno stran banke, da se izvede avtorizacija oziroma rezervacija sredstev v znesku naročenega blaga. Po vnosu in uspešni potrditvi podatkov boste preusmerjeni nazaj na spletno stran www.mavrica.si. Vaš nakup bo opravljen in posredovali vam bomo številko vašega naročila.
 

Kartica ugodnosti MAVRICA

ZAKAJ IMETI KARTICO UGODNOSTI?

S predložitvijo kartice ugodnosti vam ob vsakem nakupu
priznamo 10% popust v vseh trgovinah MAVRICA.
Popust upoštevamo ob plačilu z gotovino ali s plačilno kartico.
Nakupi s kartico ugodnosti se seštevajo in vam ob polletju
prinašajo dodaten bonus v obliki vrednostnega bona.

KAKO DO KARTICE UGODNOSTI?

Kartico ugodnosti prejmete v vseh trgovinah Mavrica ob izpolnitvi pristopnice. Vse ugodnosti povezane s kartico začnejo veljati takoj ob prejemu le te.

POGOJI POSLOVANJA:

1. Kartico ugodnosti lahko uporabite v vseh trgovinah Mavrica po Sloveniji.

2. Imetnik kartice ugodnosti je lahko vsaka fizična oseba, ki je predhodno izpolnila pristopnico in jo oddala v posamezni trgovini Mavrica ali jo poslala po pošti na sedež podjetja.

3. Kartica ugodnosti imetniku omogoča:
• takojšen popust v višini 10 % pri vsakem nakupu
• zbiranje bonusov glede na doseženo vrednost polletnih nakupov

4. Imetnik kartice ugodnosti lahko uveljavlja popust ob vsakem nakupu ob njeni predložitvi pred plačilom blaga, ni pa možno naknadnega uveljavljanja bonusov iz tega naslova.

5. Vrednosti posameznih nakupov s kartico se seštevajo za vse nakupe opravljene v trgovinah Mavrica po Sloveniji. Bonusi se obračunajo za opravljene nakupe v obdobju od 1.1. - 30.6. ter od 1.7. - 31.12. Vrednost posameznih nakupov , izvedenih v enem polletju se ne prenašajo v naslednje.

Lestvica bonusov: 

za vrednost nakupov od 200,00€ do 625€ kupec prejme bonus v višini 1% vrednosti nakupov v polletju 
za vrednost nakupov od 625,01€ do 1.250,00€ kupec prejme bonus v višini 2% vrednosti nakupov v polletju 
za vrednost nakupov nad 1.250,00€ kupec prejme bonus v višini 3% vrednosti nakupov v polletju 

6. Imetnik kartice ugodnosti prejme obvestilo o višini pridobljenega bonusa do 20. v mesecu po zaključku polletja. Bonus je unovčljiv ob nakupu blaga v vseh trgovinah Mavrica v roku treh mesecev od njegove izdaje. Bonus ni zamenljiv za gotovino.

7. Izdajatelj kartice ugodnosti se zavezuje, da bo imetnika kartice  o morebitni spremembi katerega od splošnih pogojev pisno obvestil v  15 dneh pred uvedbo sprememb.

8. Izgubo ali krajo kartice je imetnik dolžan posredovati na naslov HGtrade d.o.o Zasavska cesta 95, 1231 Ljubljana - Črnuče; po telefonu: 01/729-82-00; ali po faxu: 01/729-82-25. Izgubljeno kartico ugodnosti bo izdajatelj nadomestil brezplačno in nanjo prenesel vse do tedaj opravljene nakupe.

9. Podatki o imetnikih kartice ugodnosti se zbirajo centralno na sedežu podjetja. Pridobljene podatke uporabnikov kartic bo izdajatelj uporabljal in varoval v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Za identifikacijo služi na kartici natisnjena črtna koda.

10. Kartica ugodnosti velja do imetnikovega preklica. Izdajatelj kartice jo lahko prekliče le s predhodnim pisnim obvestilom imetnika, vsaj 30 dni pred veljavnostjo preklica. Izdajatelj imetniku izda bonus glede na vrednost opravljenih nakupov v obdobju od začetka polletja do datuma preklica, po veljavni lestvici bonusov.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

HGtrade d.o.o.