Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Mavrica, se nanašajo na trgovanje prek spletne strani www.mavrica.si in urejajo pravice in obveznosti kupca, delovanje spletne trgovine ter s tem povezana dejanja.
Pred nakupom v spletni trgovini je potrebno natančno prebrati splošne pogoje poslovanja. Z zaključkom nakupa in potrditvijo naročila se šteje, da je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji in se z njimi strinja.
Pregledovanje in nakupovanje v spletni trgovini je možno samo v slovenskem jeziku.

HGtrade d.o.o. Količevo 100, 1230 Domžale.

Cene

Vse cene so v evrih in vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Redne cene so zgolj informativne cene in veljajo v trgovinah Mavrica.
Spletne cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini in se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila.
Akcijske cene so dodatno znižane spletne cene, ki veljajo v določenem obdobju.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo, kupec pa prejme elektronsko obvestilo o uspešno prejetem naročilu.
Jezik v katerem se sklene pogodba, je slovenski.

Plačila

V spletni trgovini Mavrica www.mavrica.si lahko plačujete na naslednja načina:

- Preko sistema PayPal
 

 

 

 

- S sledečimi plačilnimi karticami

  • s plačilno kartico MasterCard,
  • s plačilno kartico Visa in Visa electron,
  • s plačilno kartico Activa in
  • s plačilno kartico Maestro.


 

- Plačilo ob prevzemu blaga

V primeru, da želite vaše naročilo plačati z gotovino ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. Možnost plačila s plačilno kartico ob prevzemu blaga ne omogočamo.

Dostava

Dostavo vršimo na območju Slovenije v sodelovanju z dostavnimi službami.
Čas dostave je od ponedeljka do petka med 8. in 14. uro.
V spletni trgovini www.mavrica.si, se trudimo, da naročeno blago pripravimo in dostavimo v najkrajšem možnem času, praviloma 2 do 5 delovnih dni. V primeru, da ste naročili blago, ki vam ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v dogovorjenem roku, vas o tem obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Izdelke kupljene v spletni trgovini je kupec dolžan prevzeti po predhodnem dogovoru z dostavno službo ob določeni uri in dnevu na določeni lokaciji.
Za dostavo naročenih izdelkov mora biti zagotovljen dostop dostavnega vozila neposredno do lokacije navedene na naročilu.
V primeru, da vas v času dostave ni na dogovorjeni lokaciji, vam dostavljalec pusti obvestilo.
Stroški dostave so enotni in znašajo 4,80€ z DDV.
V primeru ponovne dostave se kupcu zaračunajo dvojni stroški.
Naročene izdelke lahko prevzamete tudi na vseh prodajnih mestih, ki so na voljo pri oddaji naročila. Ob spletnem naročilu v tretjem koraku izberete način dostave "osebni prevzem" in izberete poslovalnico v kateri boste blago prevzeli. V primeru vašega osebnega prevzema na lokaciji prodajalca, se vaš nakup ne tretira kot prodaja na daljavo in izgubite pravico do brezpogojne vrnitve blaga v roku 15 dni. Pri osebnem prevzemu ni dostavnih stroškov.
Ko so naročeni izdelki pripravljeni za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte in/ali SMS sporočila.
Izdelke lahko prevzame le oseba, ki je navedena v spletnem naročilu in se v prodajalni izkaže z identifikacijskim dokumentom.

Vračilo izdelkov

Kupec ima pravico, da v 14. dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-naslov e-trgovina@mavrica.si ali po pošti na naslov HGtrade d.o.o., Količevo 100, 1230 Domžale, internetna prodaja, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupljene izdelke pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov HGtrade d.o.o. trgovina Mavrica Ukmarjeva ulica 6, 1000 Ljubljana, internetna prodaja.

Vračilo prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Ponudnik vrne kupnino najkasneje v roku 14. dni od prejetja vrnjenega blaga. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Kupnino vam vrnemo izključno na osebni bančni račun, ki nam ga sporočite v postopku vračila.
Gotovine ne izplačujemo. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja HGtrade d.o.o., Količevo 100, 1230 Domžale. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov e-trgovina@mavrica.si.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako preveriti primernost izdelka?

Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku.

Kupec mora prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter prodajalcu omogočiti pregled izdelka.

Kupec, ki je prodajalca pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:

  • ali odpravo napake na izdelku;
  • ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • ali vračilo plačanega zneska.

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete TUKAJ.

Pritožbe, reklamacije in spori

HGtrade d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se lahko odda prek e-naslova
e-trgovina@mavrica.si ali pisno na naslov prodajalca: HGtrade d.o.o., Količevo 100, 1230 Domžale, internetna prodaja in potrudili se bomo, da vam odgovorimo v najkrajšem možnem času.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov:

Skladno z zakonskimi normativi HGtrade, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

HGtrade d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platforma je potrošnikom na voljo tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov znotraj spletne trgovine je opredeljeno v okviru Pogojev poslovanja spletne trgovine www.mavrica.si.

Registracija uporabnika

Za opravljanje nakupov v spletni trgovini www.mavrica.si, je potrebno opraviti registracijo uporabnika.
Registrirani uporabniki lahko:

  • kupujejo izdelke v spletni trgovini,
  • pregledujejo dosedanje nakupe,
  • spreminjajo svoje podatke in podatke dodatnih naslovov za dostavo.
  • uporabnik jamči, da so navedeni podatki ob registraciji pravi in točni. Vse spremembe podatkov je uporabnik dolžan popraviti sam na povezavi »moj profil«.

Moj profil:
Na povezavi »moj profil« uporabnik lahko pregleduje svoje dosedanje nakupe, spreminja svoje osebne podatke in uporabniško ime ter geslo.

Nakup barvnega vzorca

Ob nakupu barvnega vzorca SPEKTRA Extra shranite račun in si v primeru nakupa notranje zidne barve SPEKTRA, v enakem odtenku, povrnite vrednost kupljenega vzorca v obliki popusta.

Popust je unovčljiv na vseh prodajnih mestih Mavrica. Popust se obračuna na blagajni s priloženim računom.

V primeru nakupa večjega števila enakih ali različnih vzorcev, se v obliki popusta povrne le nakup enega vzorca, katerega niansa ustreza nakupu notranje zidne barve SPEKTRA.

Barvni vzorec je izdelan po naročilu, zato vračilo ni možno.